Портал освітньо-інформаційних послуг «Студентська консультація»

  
Телефон +3 8(066) 185-39-18
Телефон +3 8(093) 202-63-01
 (066) 185-39-18
Вконтакте Студентська консультація
 studscon@gmail.com
 facebook.com/studcons

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-53007750-1', 'auto');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

Об'єктно-орієнтоване програмування

Тип роботи: 
Навчальний посібник
К-сть сторінок: 
97
Мова: 
Українська
Оцінка: 
Зміст
 
1. Середовище Delphi
1.1. Інтегроване середовище Delphi
1.2. Реагування компонентів на події
1.3. Коротка характеристика компонентів
2. Типи даних 
2.1. Прості типи 
2.1.1. Порядкові типи 
2.1.2. Дійсні типи 
2.1.3. Тип дати-часу 
2.2. Структуровані типи 
2.2.1. Масиви 
2.2.2. Записи
2.2.3. Множини 
2.3. Рядки 
2.3.1. Типи String та ShortString 
2.4. Вказівники й динамічна пам'ять 
2.4.1. Динамічна пам'ять 
2.4.2. Вказівники
2.4.3. Виділення й звільнення динамічної пам'яті 
2.5. Псевдоніми типів 
2.6. Процедурні типи 
3. Особливості об'єктно-орієнтованого програмування
3.1. Основи об'єктно-орієнтованого програмування
3.2. Основні принципи ООП
3.2.1. Класи
3.3. Організація програми
3.3.1. Структура файлу проекту Delphi
3.3.2. Структура модуля
3.3.3. Доступ до властивостей і методів об'єктів
3.3.4. Області видимості елементів програми
4. Організація програм
4.1. Керування формами
4.2. Обробка подій клавіатури і миші
4.2.1. Події миші
4.2.2. Події клавіатури
4.3. Процедури і функції виклику діалогових вікон
4.3.1. Процедура ShowMessage
4.3.2 Функції MessageDlg і MessageDlgPos
5. Виняткові ситуації
5.1. Глобальна обробка винятків
5.2. Локальна обробка винятків
5.3. Виклик виняткових ситуацій
6. Функції для роботи з пам'яттю
7. Графіка і мультимедіа
7.1. Робота з графікою
7.1.1. Використання готових графічних файлів
7.1.2. Побудова графічних зображень
7.1.2.1. Канва і пікселі
7.1.2.2. Малювання по пікселям
7.1.2.3. Малювання за допомогою пера Pen
7.1.2.4. Задання фону і заповнення замкнутих фігур
7.2. Використання компонента Animate
7.3. Універсальний програвач MediaPlayer
8. Робота з файлами.
8.1. Методи організації файлового вводу/виводу
8.2. Типи файлів
8.2.1 Текстові файли
8.2.2 Типизовані файли
8.2.3. Нетипизовані файли
8.3. Файловий ввід/вивід за допомогою компонентів
8.4. Компоненти бібліотеки Delphi для роботи з файлами
9. Динамічно приєднувані бібліотеки (DLL)
9.1. Основні поняття про DLL
9.2. Створення DLL
9.3. Імпортування функцій з DLL
9.3.1. Статичний метод
9.3.2. Динамічний метод
10. Потоки
10.1. Потоки у VCL
10.2. Об'єкт TThread
10.3. Встановлення пріоритетів потоків
11. Компоненти для роботи з базами даних
11.1. Набори даних
11.2. Особливості набору даних Table
11.3. Особливості набору даних Query
11.4. Стани наборів даних
11.5. Режими наборів даних
12. Технологія створення прикладної програми
12.1. Створення таблиць бази даних
12.2. Створення прикладної програми
12.3. Виняткові ситуації баз даних
12. Технологія створення прикладної програми
12.1. Створення таблиць бази даних
12.2. Створення прикладної програми
12.3. Виняткові ситуації баз даних
Фото Капча