Портал освітньо-інформаційних послуг «Студентська консультація»

  
Телефон +3 8(066) 185-39-18
Телефон +3 8(093) 202-63-01
 (093) 202-63-01
 studscon@gmail.com
 facebook.com/studcons

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-53007750-1', 'auto');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

Специфіка стильової гри у творчості М. Скорика

Предмет: 
Тип роботи: 
Реферат
К-сть сторінок: 
15
Мова: 
Українська
Ціна: 
75 грн.
Оцінка: 

ПЛАН

ВСТУП
  1. Поняття стильової гри у творчості М. Скорика
  2. Зародженя принципу стильової гри у сонатній творчості М. Скорика
  3. Еволюція стильової гри у скрипковій творчості композитора
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

Вступ: 

М. Скорик являє собою відроджений на сучасному ґрунті «ренесансний» тип особистості, схильний до універсалізму. Це дозволяє йому охоплювати явища й процеси з висоти ідеї загального й узагальнювати власні життєві спостереження на рівні витонченої інтелектуально-емоційної «гри». Стиль Скорика парадоксальний. Композитор начебто прагне випробувати себе не тільки в різних стильових напрямках, але й у різних соціокультурних аспектах, «приміряти маски» і модерного художника, який володіє новітніми засобами виразності, пише для еліти, і, водночас, побувати в зовсім протилежній ролі - популярного «кумира молоді», автора шлягерів, які співаються всюди, мислити себе продовжувачем національної лінії, кровно пов'язаної із традиціями вітчизняної культури, і разом з тим, як рафінованого класика «прокоф’євского типу», спадкоємця всієї «ейдотеки історії», який досконально володіє композиторською кухнею.

Незважаючи на постійну мінливість, виділяються константні риси його стильової гри: лаконічність, драматургічна «компактність», ясність форми, тяжіння до яскравих фарб оркестровки, фактурна об'ємність, образний, семантично сконцентрований тематизм, характерні інтонації, які утворюють «скориковский інтонаційний словник».

Творчість   Скорика   демонструє   різні   стильові моделі: стилізацію – наприклад, втілення іспанської середньовічної традиції в з'єднанні з української інтонаційністю в Сюїті з музики до драми Лесі Українки – «Анна і Командор», «У стародавньому стилі», «Іспанський танець»; цитування – введення цитат з опер італійського композитора ХІХ ст. Дж. Пуччіні в балеті «Соломія Крушельницька»; власне застосування принципу «стильової гри» – опосередкована, амбівалентна репрезентація стильових знаків попередніх епох (цикл Прелюдій і фуг, Партита № 6, «Диптих», «A-r-i-a» й інші твори). 

 

Список використаних джерел: 
  1. Берегова О. Зміна світоглядних архетипів в останніх творах М. Скорика / О. Берегова // Мирослав Скорик: збірник наукових праць, присвячений 60-річчю від дня народження М. М. Скорика ; Науковий вісник НМАУ ім. П. Чайковського. – Вип.10. – К.: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2000. – С. 42-48.
  2. Загайкевич М. Мирослав Скорик: традиції і новаторство / М. Загайкевич // Мирослав Скорик: збірник на-укових праць, присвячений 60-річчю від дня народження М. М. Скорика ; Науковий вісник НМАУ ім. П. Чайковсь-кого. – Вип. 10. – К.: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2000. – С. 30–35.
  3. Кияновська Л. В лабіринтах стильової гри // М. Скорик: творчий портрет композитора в дзеркалі епохи. – Львів: Сполом, 1998. – С. 153-164.
  4. Кияновська Л. О. Мирослав Скорик: творчий портрет композитора в дзеркалі епохи / Л. Кияновська. – Львів: Сполом, 1998. – 216 с.
  5. Копиця М. Творчість М. Скорика в дзеркалі сучасності / М. Копиця // Мирослав Скорик: збірник на-укових праць, присвячений 60-річчю від дня народження М. М. Скорика ; Науковий вісник НМАУ ім. П. Чайковського. – Вип. 10. – К.: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2000. – С. 9–14.
  6. Мирослав Скорик: збірник наукових праць, присвячений 60-річчю від дня народження М. М. Скори-ка ; Науковий вісник НМАУ ім. П.Чайковського. – Вип. 10. – К.: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2000. – 147 с.
  7. Пилатюк І. Авторська інтенція та її вплив на скрипкову творчість Мирослава Скорика  // Музикознавчі студії / Наукові збірки ЛДМА ім. М.Лисенка.– Львів: Сполом, 2004. – Вип. 9. – С.47-53.
  8. Якубяк Я. Мирослав Скорик / Я. Якубяк // Композиторы союзных республик: сб. статей. – М.: Сов. композитор, 1980. – Вып. 3. – С. 94-130.
9049
Терміново зв’язатися з консультантом:  
  Студентська консультація (093) 202-63-01,
 або телефонуйте: (093) 202-63-01, (066) 185-39-18.