Портал освітньо-інформаційних послуг «Студентська консультація»

  
Телефон +3 8(066) 185-39-18
Телефон +3 8(093) 202-63-01
 (093) 202-63-01
 studscon@gmail.com
 facebook.com/studcons

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-53007750-1', 'auto');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

Створеня гри «П’ятнашки»

Предмет: 
Тип роботи: 
Індивідуальне завдання
К-сть сторінок: 
35
Мова: 
Українська
Оцінка: 
Зміст
 
1. Постановка задачі
2. Алгоритм розробки проекту
3. Практична реалізація
3.1 Опис структури  даних та вимоги до них
3.2 Опис процедур і функцій користувача
3.3 Опис процедур і функцій, які використовувались в програмі
3.4 Опис файлів та їх призначення
4. Інструкція для роботи з програмою
5. Результати роботи програми
Висновок
Література
Додаток А. Лістинг модуля Unit1
Додаток Б. Лістинг модуля Unit2
Додаток В. Лістинг модуля Unit3
 
 
1Постановка задачі
 
Створити гру «П’ятнашки» — яка являє собою набір однакових квадратних кісточок (кнопок) з нанесеними числами, укладених в квадратну полі 4х4. В наборі 15 елементів, відповідно в ігровому полі залишається незаповненим одне квадратне поле. Мета гри - переміщаючи кісточки (кнопки) по формі домогтися упорядкування їх за номерами, бажано зробивши якомога менше переміщень.
 
2Алгоритм розробки проекту
 
Для розробки проекту я використав 12 форм. На них я розмістив наступні компоненти:
•На перший форми реалізований алгоритм гри та керування процесом (пауза, лічильник ходів, час гри та контекстне меню). На цій формі розміщені такі компоненти:
1)Label4-9, Edit1,2,3, Timer1 – здійснює функціонування підрахунку часу гри. 
2)Label10 – містить cвойстро Caption «Ходов:», Edit4 – відображає кількість ходів.
3)Image1,2,3 – поле Image показує картинку статі грака.
4)Label1 - містить cвойстро Caption «Игрок», Label 2 – відображає ім’я введене з клавіатури.
5)Label3 - містить Свойстро Caption «Возраст», Label 13 – Відображає вік грака.
6)Label11 - містить cвойстро Caption «Уровень», Label 12 – відображає рівень гри.
7)BitBtn1,2,3 – кнопка пауза та старт, які керують грою.
8)Компонент MainMenu1 має меню, яке містить 3 пункти: «Гра – Заново, Нова гра, Рекорди, Вихід»; «Справка – Проходження , Про гру, Правила гри»; «Про гру».
•На другій(головній) формі «Привітання» гра пропонує вказати наше ім’я, стать, вік та рівень гри і здійснити вхід. На цій формі розміщені такі компоненти:
1)Label - містить cвойстро Caption «Игра П’ятнашки».
2)Labe2 - містить cвойстро Caption «Введите ваше имя:».
3)Edit1 – компонент в який буде вводитися ім’я грака.
4)Labe3,5,6,7 - містить cвойстро Caption «Укажите ваш пол:», «М», «Ж», «/».
5)RadioButton1,2 – компонент який відповідає за стать и відображення малюнка на першій формі в полі Image1,2,3.
6)Label4 – містить cвойстро Caption «Укажите ваш возраст:».
7)ComboBox1 - дає змогу вибрати вік грака в інтервалі від 1-го до 100 років.
8)Label8 - містить cвойстро Caption «Выберите уровень:».
9)ComboBox2 – пропонує обрати рівень гри.
10)BitBtn1 – кнопка «Вход» змінює видимість другої форми на «False» та переходить на третю форму.
•На третій формі «Авторизація» картинка та прогрес бар, після якого перехід на першу форму. На цій формі розміщені такі компоненти:
1)Image1 – показує картинку авторизації.
2)ProgressBar1 – відповідає за перехід до наступної форми.
3)Timer1 – за допомогою якого здійснюється функціонування прогрес бару.
•На четвертій формі діалогове вікно «Паузи» на якому картинка та кнопка продовжити. На цій формі розміщені такі компоненти:
1)Image1 – відображає в собі картинку «Чашка кофе», що символізує паузу.
2)Label - містить cвойстро Caption «Продолжить», при натисканні на яку здійснюється повертання до попередньої форми.
•На п’ятій формі «Принцип проходження» розміщений компонент Мемо1 – в параметрі Lines містить текстову інформацію про «Принцип проходження»
•На шостій формі «Про Гру» розміщений компонент Мемо1 – в параметрі Lines містить текстову інформацію про «Про гру».
•На сьомій формі «Правила гри». Розміщені компонент Мемо1 та малюнок з правильним розміщенням кнопок:
1)Memo1 – в параметрі Lines містить текстову інформацію про «Правила гри».
2)Image1 – відображає картинку з правильним розміщенням костяшок.
•На восьмій формі «О програмі» розміщена інформація про програму. На цій формі розміщені такі компоненти:
1)Image1 – відображає мою особисту картинку.
2)Labe1 - містить cвойстро Caption «Курсовая работа».
3)Labe2 - містить cвойстро Caption «Final версия».
4)Labe3 - містить cвойстро Caption «Автор: Shkurik(c)».
5)Labe4 - містить cвойстро Caption «2011».
•На дев’ятій формі «Програв» картинка яка вказує на ваш програш та кнопка – яка дозволяє зіграти ще. На цій формі розміщені такі компоненти:
1)Image1 – відображає картинку яка вказує на ваш програш.
2)BitBtn1 – кнопка яка дозволяє зіграти ще.
•На десятій формі «Перемога» картинка,вказане ім’я грака, за скільки часу та скільки ходів зроблено. На цій формі розміщені такі компоненти:
Image1 – відображає картинку, яка служить фоном всій формі.
Labe1 – містить cвойстро Caption «, вы победили!!» до якого буде добавлене ім’я грака.
Labe2 - містить cвойстро Caption «Чисте поле», куди буде вписана інформація за скільки ходів виграв.
Labe9 - містить cвойстро Caption «И за», куди буде дописано за який час виграли.
Labe10 - містить cвойстро Caption «Сыграть еще», при натисканні дозволяє зіграти ще.
Labe11 - містить cвойстро Caption «Выход», при натисканні закриває всю програму.
Фото Капча