Портал освітньо-інформаційних послуг «Студентська консультація»

  
Телефон +3 8(066) 185-39-18
Телефон +3 8(093) 202-63-01
 (093) 202-63-01
 studscon@gmail.com
 facebook.com/studcons

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-53007750-1', 'auto');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

Теоретичний аналіз композиційно-постановочної роботи «Чернігівські парубки»

Тип роботи: 
Інше
К-сть сторінок: 
34
Мова: 
Українська
Оцінка: 
Зміст
 
ВСТУП
РОЗДІЛ І.  ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КОМПОЗИЦІЙНО-ПОСТАНОВЧОЇ РОБОТИ НАРОДНОГО ТАНЦЮ  «ЧЕРНІГІВСЬКІ ПАРУБКИ»
1.1. Анотація
1.2.Стилістика     
1.3.Форма  
1.4. Жанр
1.5. Ідейно – тематичний  аналіз тематичного твору
1.5.1. Ідея
1.5.2. Тема
1.5.3. Конфлікт
1.5.4. Надзавдання
1.5.5. Наскрізна дія
1.6. Композиційно – архітектонічні елементи   
1.6.1. Експозиція
1.6.2. Зав'язка 
1.6.3. Розвиток дій 
1.5.4. Кульмінація
1.5.5. Розв'язка
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНО-ПОСТАНОВЧОЇ РОБОТИ НАРОДНОГО ТАНЦЮ «ЧЕРНІГІВСЬКІ ПАРУБКИ»
2.1. Сценарно – композиційний план   
2.1.1. Музична основа твору
2.2 .Втілення балетмейстерського задуму в постановку  
2.2.1.Характеристика дійових осіб
2.2.2. Костюми
2.2.3. Реквізити та декорації, світлове вирішення постановки
2.3. Літературно – графічний запис танцю        
2.3.1. Графічний запис танцю  
2.3.2. Опис рухів 
2.3.3. Опис комбінацій
 
 
Вступ
 
Актуальність теми. Український народ здавна славився народним мистецтвом. Кожна визначна подія в житті громади чи сім’я перетворювалась у свято, на якому виконували пісні, танці, інструментальну музику. 
Український танець займає значне місце серед культурних надбань нашого народу. Широка популярність українського танцю в нашій країні та за кордоном пояснюється невичерпним багатством тем і сюжетів. У танцювальних образах розкривається національний характер народу, відображаються явища, взяті безпосередньо з його побуту та праці, рідна природа тощо. Наявність яскравих побутових рис і особливостей, поєднаних з віртуозною технікою, надає українському танцю своєрідного колориту. Танець – мистецтво, що існує в часі й просторі. Важливу роль відіграють сімейно – побутові традиції у формуванні ідейно – моральних якостей людини, їхня підтримка і розвиток здійснюються шляхом колективної участі в подіях сімейного, загальнонародного значення й організації дозвілля як у родині, так і поза нею.
Не забуду сказати і про славетних українських козаків, яких всь світ знає як вправних військових, розумних політиків, вірних патріотів. Але мабуть ніхто з вас не задумувався, що козаки це звичайні люди у яких були звичайні будні, у яких вони відпочивали, займалися своїми справами. Кожен з них мав свій характер і риси які притаманні кожній людині.
В своїй композиційно-постановчій роботі я покажу один з моментів буденного життя молодих козаків, і спробую виділити такі риси людини як впертість, жадібність, пихатість, гординю. Ці риси притаманні кожному і їх не можливо позбутися, але подивитися, або навіть уявити себе на місці героїв, моєї роботи, і зробити висновки буде корисно кожному.
Мета композиційно-постановчої роботи:  розкриття парубоцьких взаємовідношень, характерів, у життєвих ситуаціях засобами українського народного танцю.
Об’єкт композиційно-постановчої роботи:  заздрість, пихатість, хвастливість, лідерство – як прояв сутності чоловічих рис характеру та відношення між чоловіками.
Предмет композиційно-постановчої роботи:  втілення  балетмейстерсько задуму в композиційно-постановчій роботі українсько танцю «Чернігівські парубки»
Завдання композиційно-постановчої роботи:
  • Розкрити ідейно-тематичний аналіз тематичного номеру та його композиційно-архітектонічні елементи.
  • Втілити балетмейстерський задум в композиційно-постановчій роботі та проаналізувати його методологічний зміст.
 
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КОМПОЗИЦІЙНО-ПОСТАНОВЧОЇ РОБОТИ
      «ЧЕРНІГІВСЬКІ ПАРУБКИ»
 
2.1. Анотація
Сцена являє собою галявину  на якій збирається молодь, ввечері щоб завести нові знайомства, а можливо і знайти своє кохання. Зазвичай перші приходять хлопці щоб зайняти місце, а вже потім запрошують до своєї компанії дівчат.
На галявину виходить парубок, і займає собі лавку, поклавши на неї жупан, і тільки він розвернувся і пішов по своїх друзів, як з іншої сторони виходить інша компанія і не зважаючи на те що лавка уже зайнята сідають на неї.
Повернувшися з друзями і по бачивши таку картину, що на його лавці вже сидять хлопці, він починає показувати, що займав цю лавку, але ті навіть не хочуть його слухати.  Звичайно не один козак не відступить від свого. І тут хлопці починають обманювати, не давати сісти один одному на лавку, переносять її з місця на місце, ледь не дійшло до бійки, але один спритний парубок запропонував вирішити суперечку танцем, в якому хлопці показували на що вони спроможні.
Підчас танцю хлопці потоваришували і махнувши рукою на впертість, жадібність, пихатість, гординю. Вирішують сісти всі разом на лавку і гарно провести вечір. 
 
2.2 Стилістика
Народно – сценічний танець.
 
2.3 Форма
Хореографічна композиція
 
2.4 Жанр
Сюжетний танець
 
2.5.  Ідейно – тематичний аналіз хореографічного твору
 
2.5.1. Ідея
Риси українських козаків  та їх прояв у життєвих суперечках.
 
2.5.2. Тема
Розкриття парубоцьких взаємовідношень, характерів, у життєвих ситуаціях засобами українського народного танцю.
 
2.5.3. Конфлікт
Заздрість, пихатість, хвастливість, лідерство – як прояв сутності чоловічих рис характеру та відношення між чоловіками.
 
2.5.4. Над завдання
Розкрити риси парубоцького характеру такі як: пихатість, гордість, лідерство, хвастливість за допомогою танцю.
 
2.5.5. Наскрізна дія
Непередбачувана ситуація яка виникла між хлопцями ,позакує їхні риси, такі як пихатість, гордість, лідерство, хвастливість і єдиний спосіб приховати ці риси це сісти
Фото Капча