Портал освітньо-інформаційних послуг «Студентська консультація»

  
Телефон +3 8(066) 185-39-18
Телефон +3 8(093) 202-63-01
 (093) 202-63-01
 studscon@gmail.com
 facebook.com/studcons

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-53007750-1', 'auto');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

Анрі Матісс: лаконічність, витонченість і підвищене звучання кольору

Предмет: 
Тип роботи: 
Реферат
К-сть сторінок: 
17
Мова: 
Українська
Ціна: 
70 грн.
Оцінка: 

ПЛАН

ВСТУП
1. Життєвий шлях митця
2. Різноманіття аспектів творчості А. Матісса
3. “Матіссівський” алгоритм створення картини на прикладі “Румунської блузи”
4. Орієнталізм у творчості художника
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

Вступ: 

Анрі Матісс був геніальним колористом, однією з «констант» його творчості був пошук гармонії і чистоти кольорів і форми. Часто його художній світ нагадує мозаїку, складену з елементів різних технік і стилів, хоча починав цей видатний художник з цілком реалістичних робіт, у яких він виступав вірним послідовником Шардена і Коро, однак дуже швидко почав відкривати нові художні «материки». Лоуренс Гоуїнг, біограф Матісса, відзначав, що «кожна його картина написана у новій манері». 

З огляду на мінливість художника, яка перетворилася на одну з характерних ознак творчості, його не можна помістити в «осередку» якогось одного напрямку (аналогічною є справаз  ж жанровими перевагами майстра - він займався буквально всім). Якщо навіть і спробувати якось визначити такий «осередок», то це буде “пошук гармонії”, якому Анрі Матісс і присвятив своє життя. Коли дивишся на скромні домашні сценки, написані молодим Матіссом, важко повірити у його майбутні художні «зигзаги», однак згодом його техніка почала проявляти сліди імпресіонізму, а інтер'єри картин явно «посміливішали». 

Сліпе копіювання реальності набридло художникові, у нього з'явилася потреба не «відображувати» реалії, а виразити своє відношення до світу. На початку 1900-х років його манера - під впливом ідей Сера і Сіньяка - знову різко змінилася, - Матісс на короткий час перетворився на «пуантиліста». 

Захоплення виявилося небезплідним, увінчавшись новими шедеврами: мається на увазі картина «Розкіш, спокій і насолода» (1904). Однак на дивізіонізмі художник не зупинився, дещо пізніше він уже критикував його: «Розкладання кольорів, - писав Матісс, - веде до руйнування форми і лінії. Вкрите кольоровими крапками полотно залишається плоским і здатне лише дратувати сітківку ока». Його тягли до себе рух і музичний ритм, а тісні рамки пуантилізму сковували цей порив, і він без жалю відмовився від нього, як і від багатьох видів мистецтва надалі.

 

Список використаних джерел: 
  1. Арагон Л. Анри Матісс / пер с франц. - М: Иностранная литература, 1974. - 228 с.
  2. Матисс А. Мир художника: Письма, воспоминания. Статьи. - М.: Искусство, 1997. - 654 с.
  3. Матисс А. Сборник статей о творчестве / Вестник МГУИ. - М.: Лентра, 1998. - 148 с.
  4. Эссерс В. Анри Матісс: Назад к истокам видения. - М.: Арт-Родник, 2002. - 96 с.
1047
Терміново зв’язатися з консультантом:  
  Студентська консультація (093) 202-63-01,
 або телефонуйте: (093) 202-63-01, (066) 185-39-18.