Предмет:
Тип роботи:
Курсова робота
К-сть сторінок:
38
Мова:
Українська
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1.1 Постановка задачі
1.2 Аналіз задачі
1.3 Вибір методів та засобів розв’язання задачі
РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТНА ЧАСТИНА
2.1 Опис вхідної та вихідної інформації або повідомлень
2.2 Опис алгоритму розв’язування задачі
2.3 Програма розв’язання задачі та її опис
2.4 Інструкція з експлуатації системи
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТОК А
ВСТУП
Розвиток цивілізації у нашому столітті неодмінно йде у парі з розвитком різноманітних технологій, зокрема комп'ютерних. Комп'ютерний ринок постійно наповнюється новими, досконалішими програмами, збільшується швидкість процесорів, об'єм носіїв збереження пам'яті. У цій технологічній боротьбі не останнє місце займає явище, яке виникло разом з комп'ютерами, а саме, комп'ютерні ігри.
У наш час, хоч люди і стали більш заклопотанними, але час на розваги вони завжди знаходять. Хтось обирає активний відпочинок (подорожування, спортивні ігри, квести), а хтось віддає перевагу більш пасивному відпочинку, до ряду яких можна зарахувати не лише перегляд фільмів, але і комп’ютерні ігри.
В Україні щороку зростає кількість людей, що купують такі ігри. Якщо для гравців це просто забавка, та можливість відпочинку, то для розробників, виробників та розповсюджувачів — ціла сфера роботи.
Зараз широкої популярності набувать казуальні та браузерні ігри - комп'ютерні ігри, призначені для широкого кола користувачів. В такі ігри грають від випадку до випадку, мимохідь. Вони не потребують потужних комп’ютерів та, як правило, не мають складних правил. Багато подібних ігор мають також яскраву привабливу графіку і мінімум тексту, що робить їх популярними серед користувачів ПК.
РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1.1 Постановка задачі
Використовуючи довільну мову та середовище програмування розробити програмний додаток-гру «Пінг-понг».
Суть гри полягає в перекидуванні м’ячика між двома ігроками, які відбивають його за допомогою ракеток. Програма повинна перевіряти, чи відбив гравець м’яч та повідомляти користувача про результати гри.
Предмет розробки – програмний додаток-гра «Пінг-понг».
Структура проекту:
•Модуль, що відображає головне меню гри;
•Модуль, що відображає введення імен ігреків;
•Модуль, що відображає ігрове поле;
•Модуль, що відображає результати гри;
•Модуль, що відображає налаштування гри;
•Модуль, що відображає справку користувача;
•Модуль, що відображає турнірну таблицю;
Вхідні дані:
•імена ігроків;
•результати попередніх ігор;
•налаштування швидкості ракеток та м’яча, обмеження очок гри;
Вихідні данні:
•кількість «забитих» м’ячів кожним ігроком (ігрові очки);
•імена ігроків;
•кінцевий результат гри;
Інтерфейс програми повинен містити наступні елементи: головне меню, форма з інформацією про розробника, турнірна таблиця (таблиця результатів).
Програма повинна дозволяти змінювати налаштування гри – швидкість польоту м’ячика та швидкіть пересування ракеток, а також обмеження в кінцевому рахунку гри.
Під час гри програма повинна дозволяти:
• вводити ім’я ігроків;
• зберігати результати гри у файлі;
• зчитувати результати гри із файлу;
• сортувати результати гри по найліпшим результатам;
1.2 Аналіз задачі
Аналіз предметної області гри «Пінг-понг» показав, що основною проблемою є реалізація польоту м’ячика та його реалістичне відбивання від ігрового поля та ракеток ігроків, а також розробка такого інтерфейсу, який зміг би успішно конкурувати зі схожими іграми.
Для рішення проблеми була обрана робота з таймером та зміна напряму польоту м’яча за допомогою векторів.
Серед аналогів були проаналізовані такі ігри: 2D Ping Pong, Легенды Пинг Понга, Table Tennis Angry Birds, Настольный теннис 2D.
1.3 Вибір методів та засобів розв’язання задачі
Для написання ігрового додатку «Пінг-понг» була обрана IDE Visual Studio 2012 (технологія Windows Presentation Foundation), яка орієнтована на розробку привабливого та зручного графічного інтерфейсу.
Visual Studio - це повний набір інструментів і служб для створення різних додатків як для платформи Microsoft, так і для інших платформ. Можна працювати більш гнучко, практично, де завгодно, незалежно від використовуваного засобу розробки. Visual Studio 2012 - це передове рішення для розробки, що дозволяє командам будь-якого розміру проектувати і створювати привабливі програми, які задовольнять найвимогливіші вимоги замовників.
Windows Presentation Foundation (WPF) - система для побудови клієнтських додатків Windows з візуально привабливими можливостями взаємодії з користувачем, графічна (презентаційна) підсистема в складі .NET Framework (починаючи з версії 3.0), що використовує мову XAML.
NET Framework - програмна платформа, випущена