Портал освітньо-інформаційних послуг «Студентська консультація»

  
Телефон +3 8(066) 185-39-18
Телефон +3 8(093) 202-63-01
 (093) 202-63-01
 studscon@gmail.com
 facebook.com/studcons

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-53007750-1', 'auto');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

Особливості оперної творчості Клода Дебюссі

Предмет: 
Тип роботи: 
Реферат
К-сть сторінок: 
10
Мова: 
Українська
Ціна: 
60 грн.
Оцінка: 

ПЛАН

ВСТУП
  1. Феномен екстатичності в оперній музиці К. Дебюссі
  2. «Пеллеас і Мелізанда» як пік оперної творчості К. Дебюссі
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

Вступ: 

Клод Ашиль Дебюссі - французький композитор, піаніст, диригент, критик - творив в стилі, який часто називають імпресіонізмом, терміном, який він ніколи не любив. Дебюссі був не тільки одним з найзначніших французьких композиторів, але також одною з найзначніших фігур в музиці на рубежі XIX і XX століть; його музика є перехідною формою від пізньої романтичної музики до модернізму в музиці XX сторіччя.

Народився в містечку Сен-Жермен-ан-Ле, поблизу Парижа, музичну освіту здобув в Паризькій консерваторії (1872-1884), де займався у А. Ф. Мармонтеля (клас фортепіано), Е. Гіро (клас композиції). У 1881 і 1882 відвідав Росію.

Після закінчення консерваторії отримав Римську премію (за кантату «Блудний син»), в 1885-1886 як стипендіат жив в Римі. У 1887 повернувся до Парижа, зближувався з гуртом поетів і художників - представників символізму і імпресіонізму, очолюваним C. Малларме.

Протягом 1890-х років Дебюссі працював над своєю єдиною закінченою оперою «Пеллеас і Мелизанда». Композитор довго шукав близький йому сюжеті нарешті зупинився на драмі бельгійського письменника-символіста Моріса Меттерлінка «Пеллеас і Мелізанда». Сюжет цього твору привернув Дебюссі, зайого словами, тим, що в ньому «дійові особи не міркують, а переживають  життя і долю». Велика кількість підтексту давало можливість композитору здійснити свій девіз: «Музика починається там, де слово безсиле».

Дебюссі виступав як піаніст і диригент з виконання власних творів, а також як музичний критик (з 1901). Останніми роками життю багато концертував в Англії, Італії, Росії (у 1913 - в Петербурзі і Москві) переважно з власними творами. Помер в Парижі.

 

Список використаних джерел: 
  1. Глущенко Ю. Шопен і Дебюссі (тези логіко-естетичної інтерпретації) / Ю. Глу-щенко // Дослідження, досвід, спогади : зб. ст. – Вип. 3. – К., 2002. – С. 8–13.
  2. Дебюсси К. Оперы: «Король Парижа» г-на Ж. Ю. – «Ураган» г-на Д. Брюно // Дебюсси К. Статьи, рецензии, беседы / Клод Дебюсси ; ред. и вст. статья Ю. Кремлева. – М.: Музыка, 1964. – С. 26–30.
  3. Дебюсси К. Г-н Дебюсси и «Мученичество Св. Себастьяна» // Дебюсси К. Статьи, рецензии, беседы / Клод Дебюсси ; ред. и вст. статья Ю. Кремлева. – М.: Музыка, 1964. – С. 190–193
  4. Кремлев Ю. Клод Дебюсси / Ю. Кремлев. – М.: Музыка, 1965. – 792 с.
  5. Мартынов И. Клод Дебюсси / И. Мартынов. – М. : Музыка, 1964. – 280 с.
9047
Терміново зв’язатися з консультантом:  
  Студентська консультація (093) 202-63-01,
 або телефонуйте: (093) 202-63-01, (066) 185-39-18.