Предмет:
Тип роботи:
Контрольна робота
К-сть сторінок:
15
Мова:
Українська
Ціна:
75 грн.
ПЛАН
1. Стильовий плюралізм музики Є. Станковича: неофольклоризм, неокласицизм, неоромантизм
2. Симфонізм як основний принцип художнього вислову композитора:
а) жанрові і стильові ознаки камерної симфонії на прикладі Камерної симфонії № 3
б) специфіка жанру Великої симфонії
в) жанровий синтез симфонії «Я утверждаюсь»
3. Проблема модифікації традиційних жанрових моделей. Фольк-опера «Цвіт папороті»
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Список використаних джерел:
- Гордійчук М. Симфонічна музика //Історія української музики. Т.2. Друга половина XIX ст.. -К.: Наук. Думка, 1989. - С.237-262.
- Гордійчук М. Симфонічна музика //Історія української музики. Т.4. 1917-1941. - К.: Наук. Думка, 1992. - С.229-265.
- Зинькевич Е.С. Симфонические гиперболы. О музыке Евгения Станковича. Е.С. Зинькевич // «Регулярный сад» : научное приложение к журналу «Зеле-ная лампа». - Сумы. - №1. - 1999. - 252 с.
- Лісецький С. Євген Станкович / С. Лісецький. - К. : Музична Україна, 1987. - 64 с.
- Станкович-Спольська Р. Неофольклоризм в опері ХХ століття і «Цвіт папороті» Є.Станковича // Музика у просторі культури. Науковий вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. Вип. 33. - К.: НМАУ, 2004. - С. 254-263.