Портал освітньо-інформаційних послуг «Студентська консультація»

  
Телефон +3 8(066) 185-39-18
Телефон +3 8(093) 202-63-01
 (066) 185-39-18
Вконтакте Студентська консультація
 studscon@gmail.com
 facebook.com/studcons

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-53007750-1', 'auto');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

Ринок мобільних розваг і проблема формування ПР-стратегії

Предмет: 
Тип роботи: 
Курсова робота
К-сть сторінок: 
75
Мова: 
Українська
Оцінка: 
ЗМІСТ
 
ВСТУП
 
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ПР-СТРАТЕГІЇ
1.1. Загальна характеристика ПР-стратегії
1.2. Підходи до реалізації ПР-стратегії
1.3. Сучасні засоби розробки та реалізації ПР-стратегії
 
РОЗДІЛ 2. РИНОК МОБІЛЬНИХ РОЗВАГ І ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПР-СТРАТЕГІЇ
2.1. Ринок мобільних розваг: глобальна характеристика
2.2. Характеристика діяльності фірми
2.3. Особливості планування ПР-стратегії фірми на ринку мобільних розваг
2.4. Проблеми стратегічного планування у сфері ПР на ринку мобільних розваг
 
РОЗДІЛ 3. ПР-СТРАТЕГІЯ ФІРМИ У КОРОТКОТЕРМІНОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ
3.1. Прогноз розвитку ринку мобільних розваг на 1 рік
3.2. Сценарії ПР-стратегії на ринку мобільних розваг: залежність від розвитку ситуації
3.3. Вибір оптимальних ПР-проектів на ринку мобільних розваг
 
ВИСНОВКИ
 
Список використаних джерел
 
Додатки
 
ВСТУП
 
Одним із глобальних ринків, які найбільш стрімко розвиваються на сьогоднішній день є ринок мобільних розваг, який представляє собою поширення різноманітних мобільних ігор, мелодій, логотипів та інших послуг, що надаються за допомогою мобільних телефонів. Цей ринок на сьогоднішній день є індустрією, яка розвивається надзвичайно стрімкими темпами, і якій експерти передрікають бурхливе зростання у найближчому майбутньому.
Так, відповідно до звіту дослідницької компанії Frost & Sullivan, у 2002 році обсяг цього сектору склав $436,4 млн, а до 2007 року він досягне вже $9,5 млрд. Консалтингова компанія BWCS вважає, що до 2007 року у світі буде налічуватись більше 600 млн сотових абонентів, що регулярно гратимуться у ігри на мобільних телефонах, а щорічний обсяг цього бізнесу досягне $7,32 млрд [1].
Російське інтернет-видання 3D News (Daily Digital Digest) опублікувало на своєму сайті результати дослідження, за якими обсяг ринку мобільних розваг у 2009 році складе $53 млн, а кількість користувачів мобільних ігор досяне 667 млн. чоловік вже у 2005 році [2].
Згідно звіту компанії Datamonitor під назвою "Майбутнє безпровідних ігор" у 2005 році вже четверо з п'яти користувачів мобільного зв'язку в Європі та Сполучених Штатах Америки завантажують ігри та інший розважальний контент на свої стільникові телефони [3].
Американська компанія Sorrent Inc., провідний світовий розробник та видавець розважальних мобільних додатків, в ході відомого трейдшоу CTIA Wireless 2005 повідомила про результати свого останнього статистичного дослідження, в ході якого було відзначено появу так званої групи "твінс" (tweens) - підлітків, які виділяються підвищеною цікавістю до мобільних ігор. За даними дослідження 84% американських і західноєвропейських підлітків грають у мобільні ігри один або два рази на день. 82% активно користуються текстовими повідомленнями, 83% - рінгтонами (мелодіями), а половина членів групи відсилають різноманітні зображення [4].
В Україні, зокрема, ринок мобільних розваг почав розвиватися з 2003 року і склав тоді $6 млн. Минулого 2004 року цей показник вже становив $30 млн, а кількість абонентів стільникового зв'язку, які користуються послугами контент-провайдерів досягла 300 тис. чоловік [5].
З розвитком технологій значно зростають можливості ринку мобільних розваг. Зростає рівень якості продуктів, які пропонується, збільшується асортимент самої продукції. У більше як 60 країнах світу вже функціонують мережі зв'язку нового покоління (3G-мережі). Такі мережі дають змогу передачі величезних масивів інформації за короткі проміжки часу, що дає змогу впроваджувати такі види мобільних розваг як передача відео та мультиплеєрні ігри (ігри з можливістю одночасної гри декількох гравців).
Крім того, вдосконалюються і самі стільникові телефони. На сьогоднішній день звичайними вимогами до мобілок стали наявність кольорового екрану, поліфонії, останнім часом значно збільшується об'єм внутрішньої пам'яті телефона. Вже є телефони з розміром екрану 640х480 пікселів і обсягом пам'яті до 2 Гб, що за своїми показниками випереджає навіть кишенькові комп'ютери.
Таким чином стає очевидним, що ринок мобільних розваг є надзвичайно перспективним, та містить широкі можливості для операторів, розробників та провайдерів мобільного контенту. Привабливість ринку призводить до того, що з кожним днем зростає кількість компаній, які надають послуги мобільних розваг. Кожна компанія прагне зайняти провідне місце на ринку, тому, в умовах жорсткої конкуренції, надзвичайно важливим є переконати громадськість, що саме ця, а не інша фірма надає найкращі послуги, що вона є найнадійнішим партнером, що у неї бездоганна репутація тощо. Тобто, зростає значення ПР.
Ефективна робота ПР-спеціалістів сприяє донесенню інформації про компанію, її діяльність до широкої громадськості, а також формуванню позитивного іміджу фірми. І очевидно, що нехтування цією проблематикою може призвести до втрати міжнародною компанією своїх позицій на ринку мобільних розваг та її занепаду.
Таким чином, виникає необхідність визначення об’єкта і предмета дослідження. Об’єктом даного дослідження є формування іміджу міжнародної компанії та просування її інформаційних продуктів, а предметом дослідження є те, що власне і цікавить дослідників даної тематики – розробка та реалізація ПР-стратегії. метою даного дослідження є вироблення оптимальної ПР-стратегії для фірми-актора на міжнародному ринку мобільних розваг для формування позитивного іміджу цієї фірми в очах громадськості та інформування громадськості про роботу організації, просування її інформаційних продуктів, а також розробка рекомендацій по ефективному впровадженню цієї стратегії у роботу компанії.
У відповідності з проблемою, метою даного дослідження є вироблення оптимальної ПР-стратегії для фірми-актора на міжнародному ринку мобільних
Фото Капча